Ružinovčania začali prípravu veľkolepo

Hokejbalisti Leadersu Ružinov si rozbalili stan v Slovenskom Raji, kde sa pripravujú na jarnú časť extraligy. My sme zisťovali, aké podmienky im ponúkol prechodný domov, ktorým je od pondelka hotel Čingov.

Výprava Leadersu Ružinov dorazila do pekného hotela Čingov v Slovenskom Raji v pondelok 4. januára. Po ubytovaní čakal na hráčov prvý výbeh po okolí. "Chalani behali, ja som zarezával na stacionárnom bicykli," usmieval sa útočník Michal Huber, ktorý iba začína s rehabilitáciou po operácii kolena. Druhý deň pobytu už mali Ružinovčania program zadelený podľa jasnej osnovy. "Ráno začíname behom, popoludní máme k dispozícii telocvičňu a večer cvičíme v bazéne," priblížil Huber jednotlivé činnosti. Hotel Čingov si pritom ružinovský tím nevybral náhodou. "Spali sme tu počas nášho tripu na východe republiky. Vedeli sme, do čoho ideme. Máme k dispozícii všetko čo potrebujeme, cítime sa naozaj ako v bavlnke."

Sústredenia sa zúčastňuje štrnásť hráčov A-mužstva, ktoré je doplnené juniormi. Trénersko-metodickú časť má na starosti dvojica Pankúch - Holocsi, prvý menovaný po tomto zraze absolvuje ďalší s výberom reprezentácie U20. Mužská časť výpravy opustí hotel Čingov vo štvrtok okolo obeda. Takéto sústredenie v rámci prípravy na ligu absolvovali Ružinovčania vôbec premiérovo. "Všetci si ho pochvaľujú, niektorí sú už poriadne unavení. Polovička chalanov bedáka, že má svalovicu," prezradil pikošky zo sústredenia Huber. Aj to je však dôkazom toho, že hráči berú túto prípravu zodpovedne. Navyše je tesne po sviatkoch, zhodené kilá sú v tomto období priam povinnosťou. "Viem, že sa to nemá, ale hlavne pri pohľade na Maťa Ligása bolo jasné, že mu cez Vianoce všakovaké dobroty chutili viac, ako sa patrí. Keď sa postavil na váhu, ručička vyletela poriadne vysoko," uťahoval si Huber zo svojho spolunocľažníka. Ďalšiu fázu prípravy absolvujú hráči štvrtého tímu po jeseni v domácich podmienkach. Generálkou na ligu by mal byť pre Ružinov turnaj Pilsen Cup v Plzni, ktorého sa vlani zúčastnila Skalica.